vrijdag 31 juli 2015

Doe eens gek en verras een onbekende...

Hélaba,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik gemaakt heb voor een volstrekt onbekende persoon voor mij.
Toen ik op 12 juni ll. eens ging kijken op de Libelle website, zag ik het tabblad "zoekertjes" staan.
Dat is nu iets wat ik dus nooit doe hé...op die site kijken en al zeker niet tussen de zoekertjes.

Ik ben dus op die site verzeild geraakt omdat ik zag dat de zender Libelle tv vanaf 1 juli zou stoppen. Nu, ik heb geen abonnement op Libelle maar, af en toe koop ik het tijdschrift wel eens en ook bepaalde tv-programma's zoals Grenzeloos Verliefd, Achter de voordeur, Koken met Ilse, enz... vond ik wel eens leuk om naar te kijken. Persoonlijk vind ik het wel jammer maar, ik kan de keuze wel begrijpen.

Zo bekeek ik de Libelle website eens en kwam ik dus uit op een zoekertje van Melissa die haar schoonmoeder wilde verrassen met haar 70ste verjaardag in augustus.

Het eerste wat me te binnen schoot was dat ik het een leuk initiatief vond en waarom eens niet een keertje gek doen? Leuk om eens iets te doen voor anderen zonder meer. Hoop dat Marie-Thérèse, haar schoonmoeder, nog veel reactie gaat krijgen om aan minstens 70 kaartjes te komen. Indien niet zal haar verjaardag toch een feest worden denk ik. Als je zo verrast wordt door de inzet van je schoondochter dan zegt dat toch genoeg.

Het kaartje dat ik gemaakt heb voor haar zou, als het goed is, net op tijd bij haar moeten aankomen.
Ik wens Marie-Thérèse nog vele mooie jaren toe!

Ik koos ervoor om een card in a box te maken, een leuk zomers tafereeltje. Mijn eerste versie belandde in de prullenbak. Eigenlijk te dun papier gebruikt om de box te maken en de tussenschotjes waren ook niet goed want je kon de box niet mooi plat versturen. Maar ook de handleiding die ik had zat een beetje averechts. Dan maar opnieuw geprobeerd en gedaan en toen kwam uiteindelijk deze card in a box tevoorschijn:



De foto is niet zo duidelijk. Heb er een aantal genomen en dit was helaas de beste om te plaatsen. Als je dubbelklikt op de foto kan je de details beter zien.

Heb om dit kaartje te maken nog eens wat snijmallen kunnen bovenhalen. Het zijn allemaal mallen van Marianne Design die ik heb gebruikt. Tevens het designpapier is van Marianne Design. De tekststempel vooraan en de kaderstempel komen van Boekenvoordeel. De bloemetjes komen van een miniponsje (Action) en de plakpareltjes binnenin de bloemetjes zorgen voor een beetje bling bling (Action).

 Erg leuk om deze weer eens te maken. Nu ga ik zeker niet meer vergeten hoe ik eraan moet beginnen in de toekomst.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten